dimarts, 5 d’octubre del 2010

¡Bravo!


He vist, ho he de confessar, uns llargs minuts del "gran programa cultural" mujeres y hombres. És evident el baix nivell del programa i el baix nivell dels que en ell participen.

Però, com que el fet de ser un "trunyo" ja estava clar, el que avui m'ha rematat ha estat el fet de tenir el programa un convidat especial. Es tracta d'un "triunfito" nomenat Hugo, que ha fet una actuació en un descarat play-back que donava vergonya de vore'l. Finalment el public ha esclatat en una ovació descomunal mentre un dels participants s'ha posat a plorar perquè "esta canción es tan bonita".

En prime time, els no-artistes fan no-actuacions i el public els dona la millor ovació del dia. Els participants del programa per a remarcar el seu estat mental s'emocionen i esclaten a plorar en directe.

Despres del programa fan un judici fals on tots cridaran molt, i a la tarda marató Belen Esteban ( que resulta que ara es princesa meva, ja que jo soc de poble).

Telecinco es vida!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


He visto, he de confesarlo, unos largos minutos del "gran programa cultural" mujeres y hombres. Es evidente el bajo nivel del programa y el bajo nivel de los que en él participan.

Pero, como el hecho de ser un "truño" ya estaba claro, lo que hoy me ha rematado ha sido el hecho de tener el programa un invitado especial. Se trata de un "triunfito" llamado Hugo, que ha hecho una actuación en un descarado play-back que daba vergüenza de verlo. Finalmente el público ha estallado en una ovación descomunal mientras uno de los participantes se ha puesto a llorar porque "esta canción es tan bonita".

En prime time, los no-artistas hacen no-actuaciones y el público les da la mejor ovación del día. Los participantes del programa para remarcar su estado mental se emocionan y estallan a llorar en directo.

Después del programa hacen un juicio falso donde todos gritarán mucho, y por la tarde maratón Belén Esteban (que resulta que ahora es princesa mía, ya que yo soy de pueblo).

Telecinco es vida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada