dijous, 30 de setembre del 2010

¡Nos están esperando en el otro lado!

(Con versión en Castellano para acallar protestas desde al-andalus)

Es dolent com la vaga general deixa als estudiants una sensació de" hi ha vaga, no tinc classe!", perquè, no ens enganyem, ni la meitat ens manifestem ni molt menys. Jo vaig aprofitar per dormir, veure el Barça i mes tard el València amb amics i celebrar l'aniversari de l'Ana vila, per a rematar el "non-fructífer" dia. M'agradaria dir que vaig fer vaga per protestar, que també, però com quasi tots, aquestes mans no han agafat pancarta ni crit a la gola.

Com diria el Guardiola a la publicitat que ara fa:

"Nos están esperando en el otro lado!"

No volia tornar a escriure una carta súper llarga. Crec que les cartes súper llargues són el passat. Les cartes mitjanes són les noves cartes llargues. I es rumoreja que les cartes curtes són les cartes mitjanes del futur.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Es malo como la huelga general deja a los estudiantes una sensación de "hay huelga, no tengo clase!", Porque, no nos engañemos, ni la mitad nos manifestamos ni mucho menos. Yo aproveché para dormir, ver al Barça y más tarde el Valencia con amigos y celebrar el aniversario de Ana villa, para rematar el "non-fructífero" día. Me gustaría decir que hice huelga para protestar, que también, pero como casi todos, estas manos no han cogido pancarta ni grito en la garganta.


Como diría el Guardiola en la publicidad que hace: "Nos están Esperando en el otro lado!"


No quería volver a escribir una carta súper larga. Creo que las cartas súper largas son el pasado. Las cartas medias son las nuevas cartas largas. Y se rumorea que las cartas cortas son las cartas medias del futuro


video de la brutal carrega policial a Valencia




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada